klik-klik lah ye, jangan tengok aje!!

:::GENG:::

Wednesday, 24 June 2015

Penangan Cik Bunga Encik Sombong

Mula2 tgk drama ni...ingatkan tak mau terjebak la kan..
Tup tup.dah tengok 2-3 kali, terus hooked pulak ngan drama ni..
kadang x sempat pun nak tonton kat TV....sudahnya tonton online la bila ada masa...

Mesti ada yg kata G ni tah hape2la...drama cam ni pun nak tgk ke?
Hehehe, 
Biar la apa org nak kata....
I need a break from my bz n hectic life kan?
So nak la jugak ada hiburan sikit2..
x la dull je kehidupan ini kan....cewwah
sesekali nak jugak kaler2 ngan water kaler...hehe




(^_^) ~ TODAY'S LIFE ::: WRITTEN WITH LOVE ~ (^_^)

Monday, 22 June 2015

RAMADHAN TIBA LAGI


Alhamdulillah masih dipanjangkan usia untuk menikmati Ramadhan kali ke 3* ...hehehehe...kali ni dua anak I berpuasa. Si abang...alhamdulillah berpuasa untuk tahun ke 7... stakat ni tak de masalah. Si adik baru2 nak belajar berpuasa...& alhamdulillah dh 4 hari berpuasa penuh ( 1hari tewas dek kerana tak sempat bersahur)....Semoga Ramadhan tahun ni membawa 1000 barakah dan rahmat buat kami sekeluarga...dan semoga keluarga kami kekal bahagia & gembira sentiasa..... Amiin




(^_^) ~ TODAY'S LIFE ::: WRITTEN WITH LOVE ~ (^_^)

Tuesday, 28 October 2014

.....Exam Fever.....

Countdown for SPM 2014...
5 more days...

Semua muka students aku dh mula berkerut
Semua pakat2 usung buku ke mana - mana
DEMAM PEPERIKSAAN SUDAH MELANDA!!


Students-during-exams
Pelajar tingkatan 4 pun dah mula exam akhir tahun
Next week pelajar ting 1 & 2 pulak

Kekadang terfikir....
Boleh ke kerajaan Malaysia ni mansuhkan @ hapuskan peperiksaan?
Sebab tengah2 kekalutan keributan PBS utk mengantikan peperiksaan....
di SEMUA sekolah, peperiksaan masih dijalankan seperti biasa....
Sebagai cikgu aku kadang2 malas nk pikir banyak2
Buat je lah

SAYA YANG MENURUT PERINTAH

Kalau bangkang2 pun bukan ada yg mendengar suara kita....
Yang penting tugas kita diselesaikan sebelum sessi persekolahan berakhir....


(^_^) ~ TODAY'S LIFE ::: WRITTEN WITH LOVE ~ (^_^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...