klik-klik lah ye, jangan tengok aje!!

:::GENG:::

Thursday 28 August 2008

Lama menghilang....

Salam buat semua tetamu2 yang berkunjung...

Memang lama saya x buat apa2 entry kat blog ni...buat pengetahuan semua, pada 5 Ogos hingga la 12 Ogos 2008, saya telah dimasukkan ke hospital kota tinggi kerana tekanan darah tinggi semasa mengandung ni....agaknye stress kat sekolah kot..jadilah saya penghuni hospital selama kebih kurang seminggu..so, badan x sihat, ditambah pula ngan morning sickness yang agak teruk, maka x dapatla nak 'touch up' 'rumah' saya ni.... insya allh, sekarang dah beransur pulih, tekanan darah pun dah stabil, maka dapat la saya kembali 'touch up' blog ni
(^_^) ~ TODAY'S LIFE ::: WRITTEN WITH LOVE ~ (^_^)

2 comments:

  1. la....gitu ke ceritanya.. harap kak gie dan baby kat dalam sekrg sihat2 ajer! :). jgn tensen2..senyum sellau :). :). :). :). :).

    ReplyDelete
  2. iye kin...gitu la. Nak jd ibu ni bukannya senang kan...dah bahagian kita cmtu...redha je la. sekarang ni dah ok, blood pressure pun dah stabil..Alhamdulillah

    ReplyDelete

apa komen anda lepas baca entry ni....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...