klik-klik lah ye, jangan tengok aje!!

:::GENG:::

Friday 16 January 2009

Amir Buat Hal......

Hmmm ntah kenapa la dengan anak bujang aku sorang ni, tetiba pulak buat hal tak nak pegi sekolah..... Semuanya bermula bila dia dapat baju sukan TAJ yang baru... Nak jadi cerita, dek kerana 'kecomelannya' anak aku tu, baju sukannya sedikit sendat dan seluar sukan tu memang tak muat dipakai..sejak hari tu la macam-macam alasan dibuat, dek kerana tak nak pegi sekolah...nak cuti kata dia......Hmmm cabaran betul la nak besarkan seorang anak ye! Terfikir pulak aku macam ni la keadaannya, masa mak dan ayah aku nak besarkan aku dulu...Untung sekarang ni aku dah berjaya...Terima kasih MAK & AYAH......

(^_^) ~ TODAY'S LIFE ::: WRITTEN WITH LOVE ~ (^_^)

0 'kawan' dah baca n komen...:

Post a Comment

apa komen anda lepas baca entry ni....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...