klik-klik lah ye, jangan tengok aje!!

:::GENG:::

Friday 25 November 2011

....kadang2 geram jugak rasanya....

geram
bengkek
sakitnya hatiiiiiii!!!
.
.
.
.
.
mulalah datang marah + sakit hati + rasa nak menjerit je

kita ni kan manusia biasa.
ada tahap kesabaran.
bila dicabar..dicuit..diusik, marah tu mesti datang.

time marah dah sampai tahap yang !@#$%^&*()  ni
satu benda je yang boleh kontrol amarah tu


ataupun 

ambik gelas besar, minum air putih banyak2 sampai rasa lega

ataupun

masuk bilik air, ambik wudhuk; tak pun mandi terus...

manusia ni memang tak boleh lari dari perasaan marah

aku ni kalau marah, sama naik mulut nak membebel..
kenalah cuba sedaya upaya untuk kontrol
kalau tak memang aku akan fire lah..

ntahlah, dah memang sejak azali dilahirkan begini
sebab tu kalau marah aku lebih suka masuk bilik, duk diam2.
Lagi satu, time aku marah janganlah ada yang menyiram minyak
membuatkan aku lagi marah, pendek kata baik orang lain diam 
dari menyampuk apa yang aku cakap

so solutionnya??????

...BERSABAR ... selagi boleh??.....[huhuhuhuhu]

(^_^) ~ TODAY'S LIFE ::: WRITTEN WITH LOVE ~ (^_^)

0 'kawan' dah baca n komen...:

Post a Comment

apa komen anda lepas baca entry ni....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...