klik-klik lah ye, jangan tengok aje!!

:::GENG:::

Friday 19 December 2008

Macam-macam hal.....Part 1

Hmmm...betul la kata orang, orang mengandung ni banyak karenahnya, semasa mengandung merupakan masa yang banyak mengalami perubahan emosi dan fizikal, ... Aku pun tak tau la samada aku buat2 atau memang aku rasa macam ni.....tapi yang aku perasan, aku jadi semakin sensitif dan cepat sangat terasa...yang jadi mangsa.....tentu la suamiku...nasib la dia sabar dan nak layan karenah aku yang macam2 ni...kadang2 terasa macam mengada2 la pulak...tapi hakikatnya aku dah cuba nak tahan perasaan tu. Aku tau aku mesti menyesuaikan diri dengan perubahan perubahan yang berlaku kepada diriku. Perasaan aku agak terganggu(sensitif).

Yang terbaru, aku tak de selera nak makan masakan sendiri...pelik binti ajaib betul la...aku boleh masak..masak macam biasa, tapi bila tiba time nak makan, rasa loya n geli geleman tengok makanan tu. Sudah nya aku tak makan, tengok je suami dan anak aku, Amirul makan...pelik2....bukan dibuat-buat tapi memang tak boleh masuk masakan sendiri...Aku kira bernasib baik sebab rumah mertua aku dekat ngan rumah, boleh la ngada2 suruh mak mertua masak atau suruh adik ipar hantar makanan...malunyeeee...tapi nak buat macam mana, perut lapar....hahahaha. Nasib la mak mertua aku tu faham situasi aku dan jenis tak kisah orangnye....kalau tak mau dia reject menantu dia yang sorang ni..hehehe...
Ni la mak mertua aku...Pn Saodah bt Nin.....

Kesian pun ade aku tengok suami aku tu...kadang-kadang aku cepat naik marah...pantang ade hal yang tak kena mesti aku nak melenting...tapi lepas melenting tu, aku rasa menyesal yang teramat sangat sebab buat hal.....masa ni la aku rasa bertuah dapat suami yang sabar macam tu....hehehe..tapi ego seorang insan yang bernama NoorGie ni kadang2 tinggi melangit....nak cakap terima kasih kat abang(suami) pun susah....apa la aku ni yea....



Suami aku yang setia melayan karenah isterinya yang macam2 ni....buat abang....terima kasih banyak-banyak....kasih sayang abang tak terbalas rasanya...


Hmmmm macam2 cerita la.....

(^_^) ~ TODAY'S LIFE ::: WRITTEN WITH LOVE ~ (^_^)

0 'kawan' dah baca n komen...:

Post a Comment

apa komen anda lepas baca entry ni....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...