klik-klik lah ye, jangan tengok aje!!

:::GENG:::

Saturday 16 April 2011

nak tergelak...tapi kesiannn la pulak

bukan berniat apa2..cuma ingin berkongsi sesuatu yang agak memeranjatkan sekaligus melucukan .....yang telah berlaku jam 12.05 tengahari tadi...jeng...jeng....jeng......

saat aku menghampiri kaunter dan ingin membayar harga bagi barang-barang disebuah kedai serbaneka disebuah stesen minyak.....

dia    : kak..wangilah minyak wangi yang akak pakai..errr boleh saya tahu minyak wangi apa

aku   : [sedikit terkejut + bangga...mana taknya orang puji perfume kita dok!!] errr..akak pakai Perfume ..errrr.......Clinique

dia    :  oooo wangi lah kak, pelik nama minyak wangi ni...macam mana ejanya nama minyak wangi ni...K.L.I.N.I.K eh kak

aku   : errrrr tak...C.L.I.N.I.Q.U.E....[sambil senyum-senyum manja]

dia    : oooooo...ok ok....errrr...kak, kat MYDIN ade jual tak kak minyak wangi ni [ehem..time ni aku senyum kelat]...

aku   :  errrrrr...rasanya tak de dik...akak beli kat KL perfume ni....[alamak!!]

dia    : oooooo jauhnya kak......terima kasih kak

aku   : errrr...ok ok...sama-sama

Clinique-clinique happy eau de parfum spray 1 oz Clinique-clinique happy collection Clinique-clinique aromatics elixir collection Clinique-clinique happy in bloom perfume spray limited edition

errrrr...kalau nak kenal..ni lah antara collection Perfume keluaran CLINIQUE

(^_^) ~ TODAY'S LIFE ::: WRITTEN WITH LOVE ~ (^_^)

0 'kawan' dah baca n komen...:

Post a Comment

apa komen anda lepas baca entry ni....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...