klik-klik lah ye, jangan tengok aje!!

:::GENG:::

Sunday 10 April 2011

slowkan lah volume TV tu!!!!

Migrain ~ sakit kepala yang kronik. Bila migrain, I tidur je lah....ZZZZZzzzzzzzZZZZZ. Selalunya bila migrain, I mmg tak dapat nak buat apa2 lah...sakitnya Allah je lah yang tahu...sakitnya bermula kat sebelah kanan kepala..n seterusnya secara berperingkat merebak ke keseluruhan kepala. Bila migrain menyerang, anank-anak dan hubby memang dah tahu, I akan baring, baring & baring je lah kat bilik [yang perlu gelap] sebab pesakit migrain memang anti kat CAHAYA. 


Kalu migrain makin teruk selalunya I akan muntah-muntah...dah muntah baru lega sikit...biasanya serangan migrain akan berterusan sampai 2-3 hari...jawabnya memang I akan MC dan tidurrrrrrrrrrr je lah. Telinga I plak jadi extra sensitif dengan bunyi...bunyi yang slow pun I dengar macam kuat sangat2...duk dalam bilik pun dengar macam TV tu duk sebelah telinga I je...gerrammmm je bila anak2 n hubby kuatkan sikit volume TV tu...Mulalah I jerit dari bilik......slowkan lah volume TV tu!!!!


-------> lagi info migrain di sini <----------




(^_^) ~ TODAY'S LIFE ::: WRITTEN WITH LOVE ~ (^_^)

2 comments:

  1. salam
    gie ada amik ubat penahan sakit tak?
    akak ada gastrik...ubat sentiasa ada dlm peti ais...

    ReplyDelete
  2. salam kak kam...
    mmg gie ada ambik ubat migrain yang doctor bagi...selalunya akan dapat ubat tahan sakit n ubat migraain..bekalan ubat ni akan sentiasa ada je dalam peti ais...biasanya Gie akan migrain if tak cukup tidur..@ terlalu banyak kerja n stress...mulalah cik migrain tu bagi salam hehehe

    ReplyDelete

apa komen anda lepas baca entry ni....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...