klik-klik lah ye, jangan tengok aje!!

:::GENG:::

Saturday 12 July 2008

Amirul n Cik Ngoh

Ha aku nak perkenalkan la...ni adik perempuan aku yang cukup 'nakal'. Hehehe, dia complen kat aku, knapa gambar dia x 'termasuk' dalam blog aku nih...so aku create 1 entry khas 4 her. Dia ni cikgu Sains kat Imtiaz Dungun. Ex-students SHAMS nih.... Nama Nur Ziana....umo...rahsia hahahaha. Amir panggil dia cik ngoh (loghat trg la ni).....Hobi cik ngoh nih....usik Amir, huh kalau aku balik trg memang gegak gempita la suara Amir menjerit sebab cik ngoh dia usik. Tapi sebenarnya, Amir ni anak sedara kesayangan Cik Ngoh dia.........


Amir n Cik Ngoh @ Crystal Mosque Kuala Terengganu

Hari raya 2007


(^_^) ~ TODAY'S LIFE ::: WRITTEN WITH LOVE ~ (^_^)

0 'kawan' dah baca n komen...:

Post a Comment

apa komen anda lepas baca entry ni....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...