klik-klik lah ye, jangan tengok aje!!

:::GENG:::

Tuesday 20 October 2009

Cool Blog.....

Tengahari tadi lepas balik bertugas di SMK Bandar, aku singgah ke Kipmart Kota Tinggi..nak beli lauk...Dah habis aku shopping mopping tu tetiba terdengar la satu suara memanggil "Teacher...Teacher Gie..." Rupa-rupanya dua orang students aku kerja kat kiosk Cool Blog ...so diaorang suruh la aku mencuba minuman yang ada kat kiosk cool Blog ni...Mula-mula aku heran jugak, apa kebende la Cool Blog ni.......rupa-rupanya, Cool Blog adalah satu kiosk yang menjual pelbagai jenis minuman. Dan yang menjadi kegemaran tentulah pelbagai jenis "ice blended"...

So for the first time ni, aku mencuba 2 Blog(minuman)...Volcano Milk Tea & Chocolate Blog [with pearl..sejenis agar2 berbentuk bulat yang agak kenyal dan enak dikunyah...yummy!!]...Bila dah minum, sedap rupanya ye!! So Cool Blog akan masuk dalam senarai Kiosk Minuman kegemeran aku...^_^.

Kalau ada sesiapa terjumpa kiosk ni, cuba la minum....Chocolate Blog dia memang best....ala2 kat Starbucks @ Coffee Bean gitu..[tapi harga jauh lebih murah]

Kiosk Cool Blog


Beberapa jenis Blog [ni ihsan mr google..^_^]


Amacam? Menggoda selera tak Chocolate Blog ni?
Hmmmmm mesti cuba tau!!

(^_^) ~ TODAY'S LIFE ::: WRITTEN WITH LOVE ~ (^_^)

0 'kawan' dah baca n komen...:

Post a Comment

apa komen anda lepas baca entry ni....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...