klik-klik lah ye, jangan tengok aje!!

:::GENG:::

Sunday 18 October 2009

Open House......Rumah Terbuka

Hari ni dah 29 Syawal, bak kata orang dah sampai penghujung syawal dah...apa yang uniknya aku alami sepanjang aku menjadi warga Johor ni, sambutan raya nya memang cukup sebulan dari hari pertama sampailah ke hari terakhirnya. Berbeza dengan sambutan dinegeri kelahiran aku..Terengganu...biasanya suasana sambutan hari raya hanya dirasa selama seminggu pertama sahaja.....Satu perkara menarik lagi, tahun ni kawan-kawan seperti berlumba mengadakan rumah terbuka...saban minggu ada je jemputan open house...kadang-kadang sampai 5-6 buah rumah sehari..........seronok.......!! tak payah masak ^_^ ........!!

Aku pun tak ketinggalan buat open house ni....ala kecil-kecilan je...sekadar jemput kawan-kawan, jiran-jiran...dan jugak students...Aku masak sendiri lak tu..fuh..berpoluh den....

(^_^) ~ TODAY'S LIFE ::: WRITTEN WITH LOVE ~ (^_^)

0 'kawan' dah baca n komen...:

Post a Comment

apa komen anda lepas baca entry ni....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...