klik-klik lah ye, jangan tengok aje!!

:::GENG:::

Thursday, 10 February 2011

SABARKAH AKU SEBAGAI SEORANG GURU???

Hari yang sangat menguji kesabaran!! Hari ni aku mengajar di kelas 4K**...merupakan kelas terakhir bagi tingkatan empat.....kelas yang hanya dihuni oleh pelajar kaum ADAM sahaja.  Apakah yang akan anda lakukan jika :
  • pelajar keluar dari kelas ikut pintu belakang semasa kita mengajar
  • pelajar tidak menghiraukan kita dihadapan kelas dan hanya bercakap dan berbual kosong dengan rakan sekelasnya
  • pelajar tidak menghiraukan kita bila kita memanggil dan menyuruhnya masuk ke kelas semula
  • pelajar mengatakan "malas la nak belajar Bahasa Inggeris sebab susah" ..."baik teacher tak payah ajarla...buang masa teacher je"
  • pelajar kata "saya malas nak bawak buku bahasa inggeris sebab berat..."
ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SABAR JE LAH!!

APA LAGI NAK DIKATA KAN?

(^_^) ~ TODAY'S LIFE ::: WRITTEN WITH LOVE ~ (^_^)

4 comments:

  1. sabar je la.....selamat berkenalan...

    ReplyDelete
  2. hehe...sama kan pengalaman kite ni

    ReplyDelete
  3. teachers always share the same experience (^_^)

    ReplyDelete

apa komen anda lepas baca entry ni....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...