klik-klik lah ye, jangan tengok aje!!

:::GENG:::

Sunday 27 April 2008

Terkenang Semasa Duluuuuu...........

Last night aku tgk2 la gambar2 lama yang ade dalam simpanan...terjumpa pulak dua keping gambar ni...hehehe terkenang pulak kenangan bersama 'ahli2 ' dalam gambar2 ni. Semuanya dah bawa haluan masing2. Gambar ni masa kami mewakili SMK Bandar Easter dalam pertandingan English Drama. Kalau x silap aku la time ni kami dapat 3rd place. Tempatnya kat dewan SMK Semenchu. Seronok la time nih, maklumla sekolah Felda dapat 3rd place, bangga students aku. Masa tu kami buat cerita 3 org yang x berapa betul dalam hospital gila.... & mereka terpaksa jawab satu teka-teki untuk dilepaskan dari hospital tersebut......yang paling aku x boleh lupa watak si arip...dia jadi lelaki lembut...hehehe, siap pakai rambut palsu lagi......x sangka dia boleh menghayati watak yang diberi (yang pakai baju merah menyala tu).


Yang lain2 pun dah ada haluan masing2. Syahid, Ridhwan Saraman, Ridhwan Ariff, Azman, Mijah, Dayah, Zarina, Syafik & Baim, ...walau kat mane pun korang berada, semoga bahagia selalu


Buat dua kawan aku Juwita n Litot...thanks a lot for everything....Tot, sejak ko pindah sekolah ni, dah lama aku x buat drama hehehe....x de gang la....

(^_^) ~ TODAY'S LIFE ::: WRITTEN WITH LOVE ~ (^_^)

1 comment:

  1. Assalamualaikum. sy dah lama cari insan yg bernama syahid ni. kalau miss ad nama fb dia please share dgn saya. thanks sgt.

    ReplyDelete

apa komen anda lepas baca entry ni....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...