klik-klik lah ye, jangan tengok aje!!

:::GENG:::

Friday 11 April 2008

WETWORLD BATU PAHAT...HERE WE COME


Sempat lagi kami semua posing melepaskan penat di kawasan Tol Air Hitam

8 April 2008, kami sekeluarga ke WETWORLD BATU PAHAT sempena meraikan hari ulangtahun ibu mertuaku yang ke 53 tahun...eishhhh semua x sabo2 nak mandi dan berendam dalam air yang sejuuukkk. konvoi kami sekeluarga bermula seawal jam 7.00 pagi. Amirul bukan main semangat lagi nak pergi...almaklumla anak aku tu 'jakun' @ 'darat' kata org Terengganu, x pernah aku bawa dia ke tempat2 macam tu sejak dia dilahirkan kedunia ni. so perjalanan kami mengambil masa lebih kurang 3 1/2 jam...hmm lama gak yea. biasala kan berjalan ngan keluarga mmg macam tu la..ader yang nak terkencing la, yang nak berenti melepaskan hajat la....eish
Sempat lagi hero kesayanganku ni posing ngan adik2...hamzah, nona n mendan


setelah mengharungi pelbagai rintangan termasukla sesat, terpusing2 kat bandar batu pahat tu ( ni semua sebab adik iparku si hamzah yang ter over condifent (lawan perkataan confident) mengatakan yang dia tahu dimane tempat nak dituju.....alhamdulillah, kami berjaya juga sampai akhirnya....tanpa berlengah-lengah semua ahli2 keluargaku bertungkuslumus 'bersalin' pakaian dan bersiap sedia untuk terjun kedalam air yang sejuk dan dingin tu...AKU?...Hmmm aku terpaksa melupakan hasrat nak berendam kerana aku terlupa nak bawak tudung spare...sudahnya aku duduk jela tepi kolam besar yang diberi nama BATU PAHAT WAVE tu termenung menengok mereka semua bersukaria.....NASIB BADAN!


Ayah & Amirul bersukaria kat WETWORLD

Lama tul diaorang mandi, sampai naik berkematu bon*** aku kat tepi kolam tuh, nasib la langit gelap n guruh serta kilat berdentum...kalau x diarang semua x kan naik punyer...hitung punya hitung dah dekat 4 jam mereka berendam...huh...jealous tuh!!
Tapi x pe yang penting we had fun. Satu hari nanti insyaallah aku akan pergi sekali lagi, n kali ni aku nak mandi betul2...... :)

(^_^) ~ TODAY'S LIFE ::: WRITTEN WITH LOVE ~ (^_^)

0 'kawan' dah baca n komen...:

Post a Comment

apa komen anda lepas baca entry ni....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...