klik-klik lah ye, jangan tengok aje!!

:::GENG:::

Friday 6 May 2011

demam NUR KASIH bakal melanda lagi


filem nur kasih

eish tak sabar nak nunggu 19 Mei nih...

Dulu masa drama NUR Kasih ni mula-mula ditayangkan di TV3, aku ingat lagi ramai kawan-kawan sekolah sibuk bercerita tentang setiap episod drama ni, makanya aku mula menjinakkan diri untuk menonton la kans [kununnya tak mahu la ketinggalan bila kawan-kawan borak pasal cerita ni]. Sudahnya aku pun turut sama 'terpengaruh' dengan jalan cerita yang pada pandangan peribadi aku sangat menarik. Ditambah pula dengan sinematografi yang menarik. Ternyata hasil kerja Khabir Bhatia berjaya memancing ribuan peminat terhadap drama ini.

19 Mei 2011 ~ Filem NUR KASIH bakal ditayangkan...for sure aku pun akan turut sama beratur membeli tiket.  So nampaknya kenalah bawak bekalan tisu banyak-banyak....

eish tak sabar nak nunggu 19 Mei nih...


(^_^) ~ TODAY'S LIFE ::: WRITTEN WITH LOVE ~ (^_^)

0 'kawan' dah baca n komen...:

Post a Comment

apa komen anda lepas baca entry ni....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...