klik-klik lah ye, jangan tengok aje!!

:::GENG:::

Wednesday 27 October 2010

AMIR DAH NAK MASUK SEKOLAH RENDAH

Hari Jumaat lepas, Amir bawak balik gambar 'graduasi' TABIKA KEMAS nya.  Bila aku tengok gambar tu...terasa cepatnya masa berlalu. Dah 6 tahun usia Amir.  Tahun 2011, Amir akan naik darjah 1.  Cepatnya anak aku membesar...macam tak sedar rasanya masa tu berlalu. Rasanya macam baru je aku melahirkan Amir, dah nak sekolah ke anak aku...Eish macam tak yakin je aku nak lepaskan dia bercampur gaul ngan budak2 yang lebih 'dewasa' dari dia...Ye la kat TABIKA tu semuanya seusia dia...cikgu pun ade yang memantau. Nak buang air pun ada yang tengokkan...Kat sekolah rendah nanti bukan ada semua tu...boleh ke anak aku menghadapi semua tu??? Dalam dilema plak rasanya. 

Apa pun, aku mesti kuat. Eish apa la..anak tak apa2 pun, mamanya pulak yang emo lebih-lebih...
Amir ~ Usia : 9 bulan
Amir ~ Usia : 1 tahun 4 bulan
Amir ~ Usia : 3 tahun
Amir ~ Usia : 6 tahun

:::Cepatnya rasa masa berlalu :::

(^_^) ~ TODAY'S LIFE ::: WRITTEN WITH LOVE ~ (^_^)

0 'kawan' dah baca n komen...:

Post a Comment

apa komen anda lepas baca entry ni....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...