klik-klik lah ye, jangan tengok aje!!

:::GENG:::

Saturday 9 October 2010

BOSAN!!??


Gambaran tahap kebosanan aku....

Entah kenapa hari ni saya rasa teramat-amat bosan....toleh kiri kanan..nampak benda2 yang sama je..jenguk keluar tingkap pun sama...pemandangan yang tetap sama...bukak TV...beralih dari satu channel ke satu channel....cerita sama je....emphhhhh apasal bosan sangat nih....
  • Nak main2 ngan Amzar dia tengah tidur
  • Nak makan...kenyang lagi
  • Nak keluar g jalan-jalan [ tak boleh sebab ada tahlil kat rumah mentua malam nanti]
  • Nak borak2 ngan En Hubby ....dia tak de...pegi umah  mak mentua...tolong2 apa yang patut. [aku ?? nanti bila Amzar bangun aku pegi la]
  • Nak ajak Amir main-main pun, dia tak de..[ikut ayah]
  • Nak masak ...x payah...[nanti bungkus je lauk kat umah mak...(^_^)]
Sudahnya...aku bukak laptop...layan FB layan & blog walking....boleh lah dari tak de apa2 nak buat kan...!! Harap meter 'kebosanan' aku akan menurun bila menjelang petang...

(^_^) ~ TODAY'S LIFE ::: WRITTEN WITH LOVE ~ (^_^)

4 comments:

  1. I kalau dah bosan sgt... suka kacau kwn2 (tepon).

    ReplyDelete
  2. Elok buka lagu Amy Search, AKU DAH BOSAN.

    ReplyDelete
  3. try jahit baju.. cmpem ilang bosan, tp stress r cket.. haha

    ReplyDelete
  4. MM & MrSom...cadangan anda dalam pertimbangan

    ReplyDelete

apa komen anda lepas baca entry ni....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...