klik-klik lah ye, jangan tengok aje!!

:::GENG:::

Friday 22 October 2010

MC dan Migrain

Aduh...sakitnya kepala aku ni..berdenyut2...sudah agak lama aku tak kena serangan migrain ni. Agaknya aku terlalu penat dan banyak kerja kot. Stress???? Mungkin.  Tapi yang pastinya sejak hari Rabu, sakit ni mengganggu aku...So semalam aku ke klinik...dah tak tahan sakit...pada masa yang sama, bimbang jugak BP [Blood pressure] naik...manalah tahu kan...lagipun aku pernah ade sejarah BP waktu mengandung. 

So, lepas jumpa doktor, memang BP aku naik sikit le...120/90....dan yang pastinya, MIGRAIN menyerang lagi.  Hmmm kena la aku makan ubat...[baru lega dan hilang rasa berdenyut2 ni], dan doktor bagi aku MC untuk hari ni [1 hari je] untuk rest kat rumah...tadi pagi dah puas tidur sampai jam 10...[x bangun subuh...cuti2 perempuan ye]...bila en hubby dan anak ke sekolah pun aku tak sedar. agaknya en hubby kesian kot nak kejutkan aku yang syok tidur tu. 

Walaupun aku MC, tapi kawan-kawan kat sekolah tak payah susah-susah nak relief kelas aku..sebab hari ni jadual aku memang free....

(^_^) ~ TODAY'S LIFE ::: WRITTEN WITH LOVE ~ (^_^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...