klik-klik lah ye, jangan tengok aje!!

:::GENG:::

Saturday 23 October 2010

TERASA DIRI INI SEMAKIN TUA....

Barisan pelajar-pelajar sulung aku.  Masa ni kami menang pertandingan drama
Bahasa Inggeris Peringkat Daerah Kota Tinggi ~ Sejarah manis yang kami lakar
bersama. Kalau tak silap tahun 2003.

Bergambar bersama Mantan Pengetua SMKBE ~ Encik Abu Bakar Sidek b. Kasbi
Beliau banyak memberi semangat dan dorongan kepada kami.
Saban hari senarai friendlist aku di FB bertambah.  Kebanyakan nya ex-students aku la...Diam tak diam dah hampir 11 tahun aku menjawat jawatan "teacher" ni. Selepas sepuluh tahun, ramai ex-students aku yang dah tamat pengajian kat "U". Alhamdulillah dah berjaya mereka semua ni...berkat doa semua.  Bila aku renung2 balik gambar lama bersama ngan diaorang ni, terasa diri dah semakin tua...ye lah...ada antara mereka ni dah berkahwin ada anak...ada yang dah bertunang dan bakal melangsungkan perkahwinan...hmmm Teacher dah makin tua rupanya...

(^_^) ~ TODAY'S LIFE ::: WRITTEN WITH LOVE ~ (^_^)

0 'kawan' dah baca n komen...:

Post a Comment

apa komen anda lepas baca entry ni....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...