klik-klik lah ye, jangan tengok aje!!

:::GENG:::

Wednesday 27 October 2010

TERASA PENAT BILA 'TRAVEL' HARI-HARI

Rumah aku, [kuarters guru] memang sangat, sangat lah dekatnya dengan sekolah...kalo jalan kaki, huuuuu 10 minit dah sampai [tapi hari2 drive gak ke sekolah]. Pendek kata jarang sangat la, drive jauh, kecuali kalau nak ke Bandar Kota Tinggi..tu pun seminggu sekali je kot [kot????]. So bila for the past 2 weeks ni aku kena drive to and fro to certain places yang jaraknya almost 40km dari rumah [hari2 plak tu, kerana menyelesaikan urusan-urusan penting yang berkaitan], badan ni terasa penat sangat...lenguh sana sini itu agaknya tanda2 penuaan kot.  Kalaulah ade insan yang sudi dan pandai massage aku ni, kecik tapak tangan...bandar kota tu aku tadahkan. Huhuhuhu...time ni la aku sangat2 respect kat kengkawan aku yang travel everyday dari Kota ke sekolah hari-hari.  Aduiiiii...sakit badan la.......

(^_^) ~ TODAY'S LIFE ::: WRITTEN WITH LOVE ~ (^_^)

2 comments:

  1. salam
    gie...hubby akak,berulang alik dari Kulim(Kedah) ke tempat kerjanya di Teluk Kumbar(penang)..jauh..org kata pergi keje/keluar rumah dgn bulan,blk dgn bulan hehe...pergi awal pagi..blk malam..

    ReplyDelete
  2. uihhhh....penat tu kak kam..bpe km perjalanan tu..tp kata org tua2 "alah bisa tegal biasa"...demi mencari rezeki buat keluarga tercinta...

    ReplyDelete

apa komen anda lepas baca entry ni....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...