klik-klik lah ye, jangan tengok aje!!

:::GENG:::

Thursday 14 October 2010

KENAPA LA SUKA MODIFIED KERETA????

Hari ni tahap ketakutan aku sampai ke level paling atas.  Fuhh tadi memang nasib baik betul lah.  Kalau tak ...hishh.......memang tak tahu la nak cakap apa!!

 On the way balik dari Kota Tinggi ke Waha - jalan clear, kereta pun tak banyak.  Aku memandu dengan kelajuan...90km/j - sambil layan lagu Roxette ~ It Must Have Been Love....di depan aku ada 1 kancil......kelajuan dalam 90km/j gak kot.....tengah layan, layan, layan lagu...tetiba aku nampak kancil slow tetiba & alih2 dia belok kiri.....aku pon brek mengejut lah...[dalam hati ::: wettt b*****t, mana signal lu?] nasib baik tak cium "bontot" kancil......kalau tak kopak la "muka" my beloved EXORA huhuhu.  Terperasan dek mata 'muda' aku yang sebeNarnya kancil tu bagi signal...tetapiiiiiiiii.....aduyaii, lampu signal dia sama warna ngan lampu brek dia...MERAH...memang tak perasan kalau sekali tengok...

Agaknya signal kereta tu dah dimodified' tak...? Eish bahaya sungguh la......aku memang tak perasan dia nak membelok.  Dalam hati aku terkeluar satu soalan kuiz....

KENAPA ORANG SUKA MODIFIED KERETA?
KENAPA LAMPU SIGNAL DI TUKAR?
KAN MEMBAHAYAKAN PENGGUNA JALAN RAYA YANG LAIN
EISH...EISH...EISH......


(^_^) ~ TODAY'S LIFE ::: WRITTEN WITH LOVE ~ (^_^)

0 'kawan' dah baca n komen...:

Post a Comment

apa komen anda lepas baca entry ni....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...