klik-klik lah ye, jangan tengok aje!!

:::GENG:::

Saturday 21 August 2010

BANYAKNYA KAIN.....!!



Baju dalam bakul.....banyaknya!!!

Kain oh kain.............Dilemma semua suri rumah tangga....baju anak, baju suami, baju sendiri...Aduyaiiiii...

Bila ahli keluarga bertambah...kain baju pun bertambah.  Dulu masa berdua, kadang2 seminggu sekali baru nak basuh baju..Sekarang bila berempat, kalau sehari tak mendobi, maknanya menimbun la kain dalam bakul kain kotor tu.
Baju berjemur.....senarai menunggu untuk dilipat
Bab-bab, basuh membasuh ni memang terserah atas batu jemala En Hubby.  Tang ni memang aku boleh puji En Hubby, kerja dia memang tip-top....
Lepas basuh jemur, ok lagi la. Sebab aku suka jemur baju...Lepas jemur, tentulah kena lipat kan?  Hmmmm tang ni la yang aku malezzzz sikit ni.  Aku akui, memang aku malas melipat baju. Aduyaiii bab ni la yang den lomah...tapi nak buat cemana, nak tak nak kena la lipat jugak.....
Baju siap dilipat

Lega bila tengok bakul kosong
Proses melipat ni akan mengambil masa sikit.  Buat sekadar termampu hehehehehe. Yang penting kita lipat & kemudian susun dalam almari.....

(^_^) ~ TODAY'S LIFE ::: WRITTEN WITH LOVE ~ (^_^)

2 comments:

  1. Kenapa enggak ambik bibik yang rupanya kayak Bawang Putih?

    ReplyDelete
  2. Waduh waduh...Mr Som
    Ada jugak terlintas di fikiran..tapi bila memikirkan rasa kurang selesa bia ada orang asing kat rumah membantutkan hasret tu..Selagi terdaya, saya akan terus buat sendiri kerja2 rumah tu...

    ReplyDelete

apa komen anda lepas baca entry ni....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...